7/28/2013

DAO Messias Colheita 2007 (Alma 30zł)


Moje doświadczenia z winami portugalskimi są niezmiennie pozytywne. W Almie wybrałem ostatnio wino Messias z regionu DAO. Wino nie zmieniło mojego zdania w temacie winnych produkcji z ojczyzny Eusebio. Uważam, że Portugalię można brać praktycznie w ciemno. Messias nie jest może winem, które szczególnie wryje mi się w pamięć jednak nie powiem o nim złego słowa. Na siłę można by się przyczepić do zapachu wina, który jakoś szczególnie nie okazał się dla mnie atrakcyjny (lekko "przemysłowy"). Poza tym bez zarzutów, bardzo przyjemne, lekkie wino, z fajnym owocem, delikatnymi taninami. Godne polecenia.

Etykiety: , , , ,

Komentarze (2):

20 kwietnia 2021 19:22 , Blogger Tomek pisze...

:)

 
20 kwietnia 2021 19:24 , Anonymous Paulina pisze...

Powiedzcie mi, gdzie najczęściej kupujecie korki do wina? Są mi bardzo potrzebne i przyznam, że nie wiem, na jaką ofertę się zdecydować. Myślę nad ofertą ze strony https://alembik.eu/79-korki-do-wina . Mają tam wiele różnych akcesoriów, które na pewno pomogą Wam w tym, aby robić sobie domowe wino we własnym zakresie.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna