9/03/2013

Chateau Les Ganfards 2011


Przyznam szczerze, że kupiłem to wino trochę z przypadku- w strasznym zabieganiu wpadłem do Almy żeby w ciągu 5 min. wybrać kilka win na weekendowy wyjazd. Pędząc jak oszalały zebraliśmy z półki Chateau les Ganfards 2011. Kiedy już wyciągnąłem butelkę w znacznie bardziej relaksującym otoczeniu , zorientowałem się że kupiłem wino słodkie, którego raczej nie pijam:) Traktuje to jednak jako zrządzenie losu, bo do pysznego tortu wino wpasowało się naprawdę idealnie swoją delikatną słodyczą (prawdę piszą na kontretykiecie), w smaku było dość egzotycznie- mango, brzoskwinia, ananas. Słodki Semillion zaskoczył mnie pozytywnie. Wino kosztuje ok. 30zł w Almie.

Etykiety: , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna