9/15/2013

Prunus DAO 2009


Prunus to jedno z tych win, które poleciłbym w ciemno praktycznie każdemu. Wina pod hasłem "Selected for Tesco" wybiera dla sieci hipermarketów guru winiarstwa Laura Jewel. Portugalska propozycja z regionu DAO pod postacią Prunusa to prawdziwy hit. Wino z masą owocu, harmonijne, pełne, z fantastyczną czekoladą i subtelną goryczką. W cenie 20zł absolutny pewniak. Zwracam uwagè że w ofercie Tesco pojawiają się już młodsze roczniki tego wina, ja piłem 2009.

Etykiety: , , ,

Komentarze (1):

31 lipca 2021 11:54 , Blogger Tomek pisze...

Ja coraz częściej myślę o tym, aby samodzielnie spróbować zrobić sobie wino i myślę, że tutaj jak najbardziej sprawdzi się u mnie taki produkt, jak beczka na wino . Myślicie, że ogólnie to ciekawy pomysł?

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna